neděle 31. března 2013

PhD. Michael Newton - Cesty duší - PÁTÝ PŘÍPAD - Celý prostor je nekonečný. Je majestátný, je naplněný klidem.


Vidíš jasně, co je za východem z tunelu?
Stále procházím přes okolní zpěněná oblaka. Projdi jimi a řekni, co vidíš nyní.
Je to obrovský prostor! Takový zářivý a čistý — dokonce příjemně voní. Dívám se na nádherný ledový palác. Pokračuj.(vzrušeně) Je to úžasné, podobá se to zářícímu a blýskajícímu se křišťálu. Všude okolo se třpytí barevné kameny.
Mluvíš o krystalech — co ty barvy?
Jsou to hlavně odstíny bílé, ale jak se vznáším okolo, vnímám i jiné barvy,
 takovou třpytící se mozaiku.
Všimni si rozměrů ledového paláce, je nějak ohraničený?
Ne, celý prostor je nekonečný. Je majestátný, je naplněný klidem. Co cítíš teď?
Nevnímám to úplně, nechci jít dál. Maggie ... (jeho vdova)
Jsi stále zmatený ze svého fyzického života v Chicagu, omezuje to nějak tvůj pohyb v duchovním světě? (Subjekt v křesle se napřímí.) Bože! Vidím přicházet svého průvodce! Ví, co potřebuji!
Co se děje mezi vámi dvěma?
Říkám, že ještě nemohu odejít, chci vědět, jestli Maggie a děti budou v pořádku.
Co na to průvodce? Uklidňuje mě, ale já jsem plný obav.
Co jí odpovídáš? Proč dovolil, aby se to stalo? Jak mi to mohl udělat?
Způsobil nám s Maggie tolik bolesti a těžkých chvil a teď nás rozdělil!
Co na to on?
Snaží se mne uklidnit. Říká, že jsem vykonal velký kus práce a že uvidím, že můj život
probíhal v souladu se záměrem. 
Souhlasíš s tím, co říká?
V mé mysli se objevuje obraz budoucnosti. Moje rodina pokračuje beze mne, vyrovnává
se s mým odchodem. Dokážu to. Stejně se znovu všichni setkáme.
Jak se přitom cítíš?
Jsem připravený na cestu a klidný... (povzdech)

Tento příběh svědčil o setkání s průvodcem. Chtěl bych zde nyní připomenout interpretaci duchovního světa v obrazu ledového paláce. Dále v duchovním světě vidí subjekty budovy a místnosti zařízené nábytkem. Přitom samotná hypnóza takovýto stav nevyvolává. Je logické, že by lidé nehovořili o takovýchto fyzických strukturách v ne-materiálním světě. Můžeme ale předpokládat, že tyto scény z pozemského života slouží k tomu, aby pomohly duši překonat přechod od fyzické smrti. Tyto pohledy mají pro každou z duší individuální význam podle toho, jaké jsou její pozemské zkušenosti.
Jestliže duše vidí v duchovním světě obrazy, které jsou podobné místům, v nichž žila nebo jež navštívila na Zemi, má to svůj důvod. Duše vidí nezapomenutelný domov, školu, zahradu, hory nebo pobřeží, protože jí laskavá duchovní síla tyto známé pozemské přeludy poskytuje. Duši to totiž může uklidnit. Naše vzpomínky ze Země neumírají - ale navždy jsou přítomny v naší duchovní mysli jako snové obrazy duchovního světa v mýtických snech lidí.
Popisy prvních setkání s duchovním světem poslouchám s velkým zaujetím. Někteří vidí louky plné květů, zámecké věže, které ční do výšek, nebo duhu na čistém nebi nad vytouženou krajinou, do které se po dlouhé cestě vracejí.


Ukázka z knihy Cesty duší - Od konců k začátkům
Připravil SANNY pro: NOVÁ ZEMĚ 2010

Žádné komentáře:

Okomentovat